Spurcatul

Spurcatul

miercuri, 9 februarie 2011

Prietenia este un orizont – unul care se lărgeşte ori de câte ori ne apropiem de el.

Cine suntem cu adevarat?frumoasa intrebare,foarte greu raspuns.Suntem ceea ce facem,ceea ce gandim,sau ceea ce simtim?

Oamenii inca de cand vanau cu bucati de lemn animale de 10 ori mai mari decat ei se intreaba cine sunt,ce fac aici,ce scop au?....normal a venit  Jesus si pac solutia,dar intrebarea inca a ramas.....
Grecii din antichitate,perioada de aur a omenirii...,aveau o vorba,"fiecare isi merita prietenii",amalgamul de evenimente ale vietii mele destul de nabadaioase mi-au adus in cale o mana de oameni  pe care ii pot numi cu toata inima si stima,prieteni.Ce sunt ei pentru mine?ce reprezinta ? cu foarte multa fericire pot spune ca aproape totul..
Cine sunt cu adevarat?...in cazul meu e simplu,eu sunt prietenii mei,toti la un loc si fiecare in parte, ei sunt cei ce ma definesc cu adevarat ,fiecare calitate si defect al lor ma reprezinta in aceasi masura in care ii reprezint si eu caci tot ceea ce am si sunt le datorez lor,familia nu ti-o alegi,femei -vin si pleaca,insa prietenii sau poate chiar cei pe care ajungi sa ii numesti frati,ei iti raman.
Sa realizezi ca ai o mana de oameni pe care te poti baza,in jurul carora sa nu iti fie teama de nimic si cel mai important,sa poti sa fii tu insine deoarece stii ca ei te pretuiesc pentru ceea ce esti ,nu ceea ce faci,asta este darul pe care eu l-am primit.Ce pret voi avea de platit pentru cadoul meu?eh...asta inca nu stiu,nimic in existenta materiala a omului nu este gratis,totul se balanseaza,totul are un pret,insa sper ca recunostinta mea pentru oameni pe care ii numesc cu fericire in inima si lacrimi in ochi,prieteni,frati sa fie  indeajuns.


Eu sunt prietenii mei,sunt  tot ceea ce ei ma ajuta sa devin,caci toata forta si energia mea,pleaca din ei ,toata dragostea si suferinta mea isi gasesc inceputul sau sfarsitul in ei,iar cand oricare din ei sufera,sufar si eu,cand oricare rade,rad si eu,iar cand  va veni timpul si oricare va muri....va muri si o parte din mine......

Inchei acest post poate ceva mai sentimental,cu un citat care mie imi place foarte mult:


"Prietenia este un orizont – unul care se lărgeşte ori de câte ori ne apropiem de el."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu