Spurcatul

Spurcatul

luni, 7 februarie 2011

O femeie adevarata,se uita la un barbat adevarat

M-am decis sa  mai scriu,dupa o pauza poate prea lunga datorita multelor "lipsite de importanta " lucruri.Am stat de la o vreme sa ma gandesc  asupra unui subiect foarte des ridicat de consatenii mei in testosteron,anume ce sa facem cand ciulim urechile dupa o femeiusca si ea,fie le ciuleste dupa noi,fie ne da jet.Am ales acest subiect deoarece de la o vreme ,desi ciudat au inceput sa mi se ciuleasca urechile si mie ...

Revenind la ideea de femeie,am constat ceva foarte ciudat,pe masura ce un tip se apropie de o femeie,incepe sa ii placa din ce in ce mai putin,nu realizez daca diminuarea sentimentului provine din faramitarea imaginii mentale a persoanei iubite sau indragite insa devine din ce in ce mai des valabil.
Lui x ii place de domnisoara y,pe masura ce "tatoneaza" terenul si tenteaza asupra castitatii ascunse ale " fecioarei neprihanite"   aceasta incepe sa isi piarda din estetica aceea ce ne fermeca si nu ma refer la fizic acum,normal ca din pct de vedere  al "masculilor feroce" daca," nu ai motor,nu am la ce sa iti dau cheie" insa este ceva ce se pierde pe parcurs,cel putin asta este parerea mea.
Acuma,daca o strabati cu atentie  in fiecare zi,ajungi sa o sufoci,daca nu  ii mai da nici un semn de viata si trece prea mult timp,incepi sa te gandesti" fie ma cauta ,fie isi baga picioarele in mine" ,idee e  ,care decizie va fi?
Stresatul   indragostit  sau inabordabilul ?

Iubirea ca si concept este ceva astazi mult prea uzat,insa in acelasi timp prea rafinat in valoare sentimentala pentru a putea fi descris in aceste "mizere " pagini,raspunsul la intrebarea de mai sus cred ca provine din raspunsul la urmatoarea intrebare: cum te simti cu ea si cum te simti fara ea?

Se merita mai mult sa iti ciulesti ochii si sa nu ai? sau sa ciulesti ochii  ,sa ai parte si dupa ramai cu ei in soare?

Parerea mea este ca sunt anumite persoane pentru care merita sa continui sa ramai cu ei in soare numai sa apuci sa fii macar odata langa cel adorat,altele nu merita nici sa le loveasca calul in fata,ceea ce alegem sa facem cred ca depinde si de educatia fiecaruia,insa ,in cazul meu ,voi finaliza printr-un citat din gura unui prieten foarte apropiat:

"O femeie  adevarata,se uita la un barbat adevarat"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu