Spurcatul

Spurcatul

miercuri, 16 februarie 2011

Nu vreau sa imi umplu viata de momente,ci momentele de viata.

Azi am avut parte de cateva experiente destul de interesante,asta avand in vedere faptul ca nu am facut nimic din ce "trebuia" sa fac,asta este......
Foarte interesant momentul in care esti "pus pe fapte mari",pregatit sa faci ceva important,indiferent daca e vorba de un domeniu sau o persoana  si te trezesti ca ai parte de concurenta.Ceva de genul acesta am patit eu azi,normal ca nu intru in amanunte deoarece poate anumite persoane implicate ar citi acest post si pt ca nu doresc sa fac un jurnal,doar o colectie de idei si impresii.....
Cand simti ca vrei ceva dar nu iti dai seama ce,in cazul meu ,o femeie,mai degraba spus domnisoara,simti ca o vrei dar in acelasi timp  nu ,realizez ca am lucruri mai presus decat ea dar cu toate asta nu e nici da,nici nu......crima moment,crima sentiment si cel mai urat......crima  alegere.........
Ce?Cum ?,nu stiu cati au mai trecut prin aceasi senzatie,sa stai la masa fata in fata cu un om sau cu cineva de care iti place sau la care tii,indiferent de cauzalitatea care v-a adus acolo si sa realizezi ca "nu o mai vreau".E ceva sublim,nu poate transcede cuvintele,problema se pune cand mai trec doua ore si te reintorci  cu o perspectiva ceva mai obiectiva asupra evenimentelor precedente si realizezi ca nu gasesti nimic care sa iti placa ,dar ceva mereu e....
Nu e cea mai frumoasa,nici cea mai desteapta,nu e cea mai draguta,insa   are acel "ceva" ,ceva care nu il deslusesti,nu il poti justifica,nu il poti explica.....
Romanticii,aia sunt oameni curajosi in ochii mei,sa poti sa iti iei viata in dinti si curajul in maini si sa faci ce trebuie,sa zici ce trebuie,sa simti ce trebuie,mai sunt si  cei carora li se cam lasa rece de persoana din fata,"vreau o noapte",mai este omul normal care stie ce ii trebuie:gagica,orasul,prietenii si sexul.Eh,la coada acestui clasament sunt oamenii ca mine,nu vreau nici o noapte,nici o luna,nu un moment dar nici o eternitate,nu vreau doar sa  ma culc cu ea,dar nici sa o iubesc,pe scurt:"Da-mi Doamne una in cap"

Revenind la ideea concurentei,astazi am avut parte de o discutie datorita acestei domnisoara cu un individ care se prezinta a fi concurenta,acum nici ca in "Romeo si Julieta" sa ma bat cu el pt onoarea domnitei dar nici sa stau cu mainile in san .....Pt mine,fata este doar una din multe care au fost si care vor mai fi,pentru "concurentul" meu ca sa il numesc asa,ea este "prima dragoste",(as putea sa umplu 10 pagini numai ca sa exprim ce ar trebui sa insemne prima dragoste,cel putin in ochii mei),insa am ales sa ii  scuip un simplu "bine",gandind in mintea mea searbada si poate prea  generoasa:"lasa,sa fiu om cu el,stiu ce inseamna sa nu dormi din cauza uneia,sa cedez eu",este irelevant deznodamantul,este irelevant  ceea ce simt eu sau el sau ea.....Scopul,ideea,este alta,in esenta acestui fapt,suntem concurenti in orice,avem de ales,trecem peste cadavre sau lasam pe altii sa mearga pe ele si acuma dilema care mi-a trezit curiozitatea,"ce fel de om aleg sa fiu?unul care merge pt sine tot drumul,sau cel care trage pe dreapta si lasa pe cel din spate sa treaca?"


Toata viata mea,am cedat,cel putin daca nu toata viata,ultimii ani clar au fost asa,am lasat de la mine la micile banalitati,la marile probleme,cand un prieten avea nevoie de ceva si stiam ca e mai important pt el decat pt mine,si cel mai recent exemplu:la un eveniment recent,aveam ocazia sa "fac o miscare" pe fata dupa care mi-au zvacnit calcaiele,insa,fratele meu a avut nevoie de mine si am ales sa o las in mainile orisicui ca sa pot sa fiu alaturi de fratele meu intr-un moment de cumpana.....,nu mi-a placut deoarece am observat ca era "intretinuta" ,insa prioritatile determina ce devenim.

Daca sunt doua tipuri de femei:-cea cu care vrei sa te culci si cea cu care vrei sa te trezesti
                doua tipuri de dureri:-cele care te intaresc,si cele care trebuie sa iti aminteasca
Atunci clar sunt si doua tipuri de barbati:-Leii si mieii-cei ce fac ce trebuie ca sa fie "regele junglei" si cel ce se  
                                                               sacrifica pt binele altuia.......




Eu inca nu stiu ce devin,insa  ....cu siguranta sunt momente in care sunt satul sa inghit dar nu am nici inima sa musc,in esenta cred ca ma izbesc de dilema vietii,merg pe cararea mea sau o bat pe a altora? am sa las timpul sa ma sfatuiasca daca am decis corect ...... desi trebuie sa recunosc ca  nu  vreau sa imi umplu viata de momente,ci vreau sa imi umplu momentele de viata,iar asta o fac stiind ca i-am facut pe cei la care tin fericiti.....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu