Spurcatul

Spurcatul

miercuri, 10 noiembrie 2010

eu sap...tu...?

Sunt anumiti oameni printre noi care ,cum sa zic,au o idee ceva mai buna despre ce inseamna viata,desi noi continuam sa traim intr-o inertie ,o tigara,scoala,o tema,o cearta cu parinitii,o societate care sa iti urla in ceafa ce sa faci,sunt anumiti oameni,anumite momente,care definesc adevarul insusi prin ceea ce ele transmit,sunt anumite persoane care atunci cand deschid gura si incep sa vorbeasca transmit o vibratie pozitiva,o stare de bine,o adevarata epopee a constiintei.
Eu,slavita sa imi fie soarta ca sunt asa de norocos ,am un asemenea om,il vad odata la o luna sau tot cam asa,detaliile nu conteaza,cine  este sau cu ce se ocupa.Important este ca atunci cand il vad,ofera o vibratie pozitiva,un "boost" al constiintei,ultima oara cand m-am intanit cu el,m-a lasat pe spate,il intreb foarte natural,"ce mai faceti.,cum mai e treaba?"
Raspunsul lui m-a facut sa stau doua zile sa ma gandesc pana sa scriu randurile astea:omul,cu o seninatate a exprimarii care te face sa te cutremuri imi zice:"sap",eu intreb ,"cum adica?".Imi raspunde "fiecare om sapa dupa comoara lui,eu sap dar inca nu o gasesc",bineinteles ca omul nu se referea la sensul literar al cuvantului,insa,insusi ideea transmisa,te face sa te scarpini in cap de 4 ori si sa zici,"care este comoara mea?"
Adevarul este ca fiecare dintre noi,"sapa" dupa "comoara "sa,unii la scoala ,altii in timpul liber,unii fara sa isi dea seama,insa...... ce este comoara fiecaruia,banii,sanatate,fericire,cunostinte,toate...?
Comoara noastra este mai mult decat o simpla idee materiala,este o stare de spirit,asa cum omul meu sapa,zi si zi,meditand in fiecare secunda care o apuca,incercand sa treca de invelisurile numite "ego",asa si fiecare dintre noi ar trebui sa se uite in interiorul sau,sa isi observe,ingerul ,sau cine stie,poate demonul.....,cu toate ca realizam sau nu,fiecare are in sinea sa un demon,fiecare are o comoara,fiecare este o parte din intreg,nu putem exista ca individualitate fara a exista ca colectivitate,suntem fiecare tot ceea ce suntem cu totii...insa,aceasta este doar o idee pierduta demult in "putul gandirii "noastre.
Concluzia acestui articol este ca ar trebui sa sapam.desi fiecare o face fara sa isi dea seama,unii dau de iubire,altii de invidie,unii de orgoliu,altii doar de dorinte materiale,insa  ceea ce ne defineste este gandirea ,ideile,un fapt este efemer,o idee insa e nemuritoare si pentru a putea exprima mai sublim mesajul meu prin acest post,voi incheia printr-un principiu african de viata:
"eu exist,pentru ca noi existam"
Cati din lumea din zi cu zi pot zice asta,si cati incearca sa descopere comorile din noi?.... prea putinii,insa chiar si asa,fiecare are o poteca in fata ochilor,si o istorie in spatele lor,ce alegem sa devenim,este numai o decizie a gandirii.....o consecinta a dorintei,o comoara a idelior....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu