Spurcatul

Spurcatul

marți, 24 august 2010

Mieii si leii

Cum sa incep asta cat mai bine,m-am uitat azi la un film,destul de interesant,l-am luat datorita celor doi actori in roluri principale,nu de alta ,in orice caz,fiindca nu am inceput acest blog pentru a face propaganda ci pentru a incerca  a exprima gandurile si ideile mele intr-o structura mai buna si poate si pentru a fi observare de persoane interesate  am sa intru in subiect ca pula prin viata....

Filmul nou vazut,si nu as vrea sa credeti ca numai filmele imi provoaca 3000  de intrebari ci cam orice in viata, prezinta o idee pe care foarte putini o inteleg dar toti o traiesc,,o traiesc la scoala  in fiecare zi a vietii lor,la munca,chiar si in concedii,in cercurile de prieteni,oriunde,si anume :selectie  naturala.

Arunca mai multi oameni in cusca si vei observa care sunt mieii si care sunt leii,nu cred ca e nevoie sa mai continui fraza mai departe de aici.Anyway,buba,daca e sa o numesc asa,este ca selectia naturala are loc non stop si in toate mediile,la liceu spre ex,cine  e mai "pizdos",mai impunator,mai dur,mereu va calca in picioare si isi va bate joc de cei prea slabi in clasa,curte,sau oriunde ar fi.Cei populari mereu vor guverna "raschetatii".Putini oameni realizeaza ce efect au cacaturile astea asupra mintii omului calcat in picioare,aceasta selectia,poate cel mai eficace criteriu de diferentiere din lume este non stop observabil si la animale,heh,cred ca inca nu suntem foarte sus nu-i asa Darwin...


Ia 2 secunde din viata ta,analizeaza in care categorie esti,sau din care ai vrea sa faci parte,care e buna?nici una...care te intareste?ambele.....
Fiecare om este un animal in sinea lui,cine ma contrazice,probabil tine prea mult la  Chanel-ul ei sau la Armani-ul lu,fiindca in sinea noastra suntem de toate,animale,oameni,obiecte si sentimente,suntem tot ceea ce este in jur si chiar mai mult,Selectia Naturala?asta e doar asa o mica parte....Uita-te in oglina,uita-te la relatiile tale cu cei din jur la cum esti privit ,la ce autoritate ai in grupul tau,la cat de mult conteaza cuvantul tau  si spune-mi .....

................esti leu ?..sau mielusel?..


Poate ca unii oameni ma fac ipocrit fiindca in viata reala par leu si acum dau in neutralitatea Elvetiei,dar pe masura ce ma uit la viata,schimb si opiniile:)

2 comentarii:

  1. "suntem tot ceea ce este in jur si chiar mai mult"
    de ce nu dezvolti? asta e esenta postarii :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca ai observat,poate am sa dezvolt ,intr-un topic viitor;)

    RăspundețiȘtergere