Spurcatul

Spurcatul

marți, 24 august 2010

Interior vs Exterior

Eh,o noua zi, o noua dilema.Impropriu spus de fapt dilema,in fiecare zi in mintea noastra trec un miliard de intrebari si  un miliard de scenarii,cel putin asa se intampla in a mea...heh,poate e ea mai tampita:)).
Orisicum astazi dupa ce am ajuns din nou acasa de la munca ,plictisit satul,transpirat si cu o ciudata idee in capul meu,m-am trezit in fata laptopului si mi-a venit in cap foarte brusc si subit un gand....
Frumoasa si bestia,nu stiu ce m-a apucat pur si simplu m-a izbit in cap ca un tren in miscare,si ce sa fac ,ce sa zic  ,am downloadat filmul,mai degraba spus animatia,una dintre cele mai reusite de la Disney.Acuma eu stiu ca nu sunt tocmai cu bibilica la locul ei dar filmul m-a captivat ca idee,ca principiu.

Cand?cand am trecut ultima oara peste aparenta pentru a vedea esenta?cand ai intrezarit pe strada o femeie care nu era tocmai frumoasa dar cu toate astea sa intorci capul dupa ea si sa simti in sinea ta o fascinatie....Cand te-ai uitat ultima oara dupa un barbat care cu toate ca nu era frumos,inalt si bogat  mentinea in sinea ta si a lui un interes viu si oferea ceva mai mult decat aparenta fizica,mai mult decat placerea carnala de  a face sex si de a te mandri cu rezultatele tale si noile cuceriri.

Nimic nu este ceea ce pare,nu stiu cine a zis-o insa este mai adevarata decat aerul care il respiri  cand mergi pe strada,si bineinteles intorci capul numai dupa ce este frumos.....Este in firea umana oare sa contempleze frumusetea si sa crucifice uratul?Cati barbati nu trec peste atatea defecte ale femeii numai pentru a ajunge sa o futa,numai pentru ca este atragatoare,frumusetea te absolveste astfel de toate defectele?

Sa ma duc  la un tip si sa ii zic chestiile astea mi-ar zice asa cum si eu am raspuns  multora cand au ridicat problema....."combina-te tu cu o urata atunci",si sincer sa fiu,m-am decis sa incerc sa vad peste ceea ce ofera fizicul unui om,suntem doar tarate si cacat in ochii eternitatii,mai sumari si mai efemeri decat o piatra,valorile ce sunt in noi vor dainuii frumusetii exterioare,tocmai fiindca sunt valori,in timp ce frumusetea nu a devenit in ochii mei ,decat o scapare a unei mintii parasite de scop....
De ce criticam slutul si pretuim frumosul,cine zice ca asa trebuie facut?Societatea ?aceasi societate care ne-a adus mintile si sufletele in planul asta mort,unde materialismul si pozitia conteaza....
Eh,sper ca unii oameni se vor trezi,eu raman aici,imi scriu ideea si spun tare si raspicat,

Refuz sa mai pretuiesc aparenta ,doresc sa imi cunosc esenta.....inauntru este adevarata comoara a omenirii,niciodata nu a fost afara......

Un comentariu:

  1. wow Handy (nu o sa ma obisnuiesc niciodata cu Andy si nici nu cred ca vreau... mi-ar da senzatia ca vorbesc cu alta persoana) sunt surprinsa si impresionata. Promit sa nu ratez niciun post.

    RăspundețiȘtergere