Spurcatul

Spurcatul

joi, 26 august 2010

Dolarul meu sau valoarea ta?

Am avut azi parte de ceva foarte amuzant,cel putin pentru mine,eram ca de obicei pe filelist incercand sa gasesc ceva cat de cat decent de vazut si imi apare in fata la un moment dat un torrent cu un film  foarte downloadat ce avea in rolurile principale pe cantaretii Jonas Brothers,acum sa nu fiu inteles gresit,omu tre respectat ,scuipat ,iubit si futut in egala masura,este experienta lui de viata,mie baietii astia imi sunt la fel de indiferenti precum apa ce curge in buda mea dar m-a deranjat urmatorul lucru....
Era acolo un Gigi foarte sexos care a sarit repede si sus cum ca el daca i-ar gasit ar turna 5l de benzina pe ei ca nu ii sufera  etc etc bun.....
Pana acuma,nimic nou ,omu inca de cand era in chiloti din piele de cacat dadea cu maciuca in capu' lu vecinu cand nu ii placea cum a epilat mamutul pentru cina,dreptu la opinie ca sa zic asa ,desi impropriu spus "drept"e de cand lumea si curva,anyway.....

Dupa ce a scos Gigi ghioaga lui mare si a afirmat ce a afirmat ,vine Ionel cu puta de fier si o da si mai tare zicand
"tu nu te compari cu astia ma ,esti utimu .......,astia au mai multi bani decat o sa faci tu vreodata,esti un nimic pe langa ei....."

In momentul ala m-a apucat un ras isteric,ma uitam la monitor si nu imi credeam ochilor,era atat de stereotipic pentru un roman in aceasta Romania preoccidentala incat  ma apucat rasul...
Acum ideea care e?,cat de mult poate decadea un om .....bani ....bani.....bani,ne raportam dupa bani.....bun,eu sunt un tip bogat,parintii mei eu multe,eu am tot ce vreau si foarte mult pe langa,ma doare in pula sunt boss....langa mine e unu care isi mananca cacatu de dimineata la pranz ca sa faca economie ,el e un tip cu caracter,muncitor care nu s-a nascut in o familie ca a mea sau nu a avut "norocul " meu etc....,care e mai om?si de ce?eu sau el....
Lumea asta e cu susul in jos,toata lumea zice ca banii nu sunt totul dar toata lumea traieste dupa imaginea oferita de acestia,cand lasi capu jos pe strada si saluti politicos un zgrumturos cu degetul in fund dar cu valori adevarate?cand mamele isi indeamna ficele,gresit spus ca au ajuns sa nu mai trebuiasca sa le indemne,se duc singure,cand dau de unu cu bani si pozitie,daca mai si arata ok e clar.........
In viata asta ,scurta ,lunga,plina de caca sau de aur care o are fiecare....unii au mai mult....unii au mai putin,adevarul mereu a fost si este,tot ceea ce ai ,ai inauntrul tau,in mintea ta,in calitatile si defectele tale,materialul ramane aici,cand mori,te duci cu ce ai in tine,nu cu vila ,nu cu banii si nu cu pizda.....

Indienii Hopi au avut un proverb,proverb care este si ramane favoritul meu,"cand omul alb va invata ca banii nu sunt de mancare,doar atunci va putea evolua.."

Cate prietenii,fratii,dusmanii si casatorii nu se duc in jos sau nu se fondeaza pe tarate din cauza situatiei materiale,cate femei nu se arunca dupa un tip din cauza banilor,si  poate cel mai important,cati oameni nu au murit din cauza lor...
Doar atunci cand ne vom cauta fericirea in valoarea ,virtutea si calitatea omului vom putea fii impliniti,banii vin si banii pleaca,dar omul ramane.....


Banii au totii,oameni  sunt putini,in care lac sau in care put vrei sa traiesti este partea ta,fie esti un OM cu banii,fie BANII te fac om...alegerea este a noastra

Un comentariu: